Ahad, 24 April 2011

sh0ppiNg tIme


Blaus, tdung & cardigan...smpat ag aku hbiskan duit di waktu2 sengket nie..he3..mklumlah trlebih duit hjung2 sem nie..erkkk ???? pelik jer bunyi..xdala, dh lma ak nk beli smua tue..dah alang2 aku pegi psar malam td, beli jela brg2 yg aku nak..lau tak beli, takut nnt anak dlm perut kempunan plak..maklumlah mak dy xleh beli brg2 yg dy mngidam ~bila ms ak kawin vs mngndung nie ??? ~

Tapi kcian giler kt mmber2 ---> (Qis, Chah & Ummu <--- yg ngikut tdi..msti letih gler f0ll0w n layan kerenah aku..brkali2 pusing tmpat ysma, & jlajah kdai2 kt pekan tue..hu3..maaf sahabat, mmg trpaksa mnyusahkan..kamu smua p0m tau aku nie jnis pnakut nk jln s0rg2..hik3..tq s0 much c0z tmankan n snggup lyan kerenah aku.....sem dpn kta sh0pping2 kt KL eks ???

p/s : masih menunggu detik ke KL brsama sahabat2 tersayang...

---> teman yg sabar mnemani & mlayan kerenahku semalam <---




Tiada ulasan: