Ahad, 24 April 2011

dAh huJung sEm ??


Cepatnyer detik waktu berputar..pejam celik, pejam celik aku dah nk abis sem 4..rsanyer bru smlm aku dftar msuk k0lej..hik3 .. xpuas ag jumpe ngn kwan2, brgelak ketawa main JUTARIA, brhempas pulas buat asemen, brsengkang mata utk study last mnit, amik gmbr rmai2 prsis m0del n bla..bla...

Mmandangkan aku dh direject dri kolej sem dpn, s0 dgn rela hatinyer aku mnyewa kt bahtera teres..ada hikmahnyer tau duk luar sem dpn..nak tau tak ape hikmahnyer ??? hurmm..aku dpt dduk skx ngn mmber..jd r0mate aku ag --->rynA<--- klau duk k0lej, k0nfem2 tak dduk skx ngn dia..hik3..s0, sem dpn lehla kami jd chef terhandal..masak2 time !!! like dis (^;^)

Lagi 6 hri ag aku duk kt cni..30 dh brngkat pulang ke kg (smbil brfikir nk wak ape kt kg cti 4 bln)...tp aku xterus blik kelantan l0rhh..fly JB dlu sminggu..hi3.ade majlis kawin daa ~bukan aku tau yg kawin, jgn slah sngka lak~.. dsebabkan 28 & 30 hb ni ak da paper -->te0ri & krtikan vs Pengurusan pmbelajaran a.k.a 2P<--- s0 aku dh kemaskan smua brg2..c0mplete sudaa..puas hati aku !!! nnt xpyh susah2 nk kmas bla dh nk dkt exm..kekg brtmbh srabut kpala aku nk stelkan aktvt kmas mngemas ni c0z k0nfem2 ms tu aku ngh pulun study..

huargghhhh..tetiba mata dh ase ngantuk sgt2..~dah hmpir 6 pg k0t~..ermm tgu s0lat subuh dlu ler..xlama dh nk msuk waktu..

p/s: fikirkan brg2 yg nak dibawa utk sem dpn -->kuali, periuk, lesung batu, p0k0k serai n ..........<--


---> bakal r00mate <---

Tiada ulasan: