Khamis, 21 April 2011

KPM vs MBMBI..

Wlaupun dh basi, aku nk gak p0st cter nie kt bl0g c0meii..hik3..KPM vs MBMBI..apakah ??? sbnarny ni da kaitan ngn tmuduga untuk prm0honan biasiswa KPM yg ak mh0n..Alhamdulillah, stelah melalui bberapa saringan, ak brpeluang ditemuduga..ermm bukan senang tau nk dpt..dah dpt nie, kira bersyukur sesangat...

Wlaupun cuaca redup, tp ttap xmmbntu pr0ses pecutan jgtung aku..dalam duk brdebar fkirkan kmungkinan2 y akn brlaku, xtau kt mn silapny brlaku satu tradegi menyayat hati (agak sentap la).. se0rang insan a.k.a kwan aku terk0yak kain ms nk naik bas.. 0pss.he3..hurmm nsib baik bleh jahit balik..ang tukang jhit pr0fesional tu smestiny AKU......tapi da hikmah sbalik kjdian nie..dsebbkan ak trlmbt ckit ke tmpat tmuduga, maka dapatlah giliran kedua..huhuhu..lau x, dh konfem2 ak dpt gliran prtama..lau x dh kecut perutt eden !!!!

Antara s0klan cepu mas y ditnya oleh panel penemuduga

--->Intr0duce ab0ut urself, ur fmily bckgr0und n ur latest CGPA..

--->Isu MBMBI y dilksanakan oleh KPM..ape y anda fham brkenaan isu nie ???

--->Isu PPSMI..Ape pndgn anda

--->Kenapa nak jd CIKGU ??

--->Kenapa anda rasa KPM perlu menawarkan biasiswa ni kpd anda ??


hahhhh..jawab !!! jawab !!! muahahahaha



Alhamdulillah, segala persoalan yg diutarakan brjaya dijawab dgn seadanya; ape y pnting aku dh lksanakan tnggungjwab ak sbg seorg pemohon..he3.InsyaAllah, klau dh rzeki trtulis utk aku, aku syukur n jika sbalikny, ak redha..dah bukan rezeki aku kan..aku p0m sbnryny xbrhrap sgt..rmai ag cl0n yg lebih layak dri aku..s0, REDHA dan PASRAH shj..(^;^)

p/s : kenapa PTPTN xkena tmuduga p0m ??? muAhahA...


Tiada ulasan: